Alla inlägg den 1 juni 2016

Av Karlsson - 1 juni 2016 23:45

I helgen som gick hade vi tre dagars valpfamiljsbesök, de flesta samlades under lördagen. Tyvärr hann jag inte ta några foton från helgen men kan garantera att det inte var sista gången vi försöker samla alla under en dag för trevligt var det! 

Valparna i B-kullen har fått en stabilare och större hage och kan nu vara ute större delen av dagen när äntligen sol och värme har kommit. Koordinationen är väl inte den bästa ännu men de blir allt snabbare och skickligare dag för dag när de tränar för vuxenlivet. Titta på videon så ser ni vad jag menar. 




Utsikt från en hammock - lilla Alva håller koll på omvärlden.  Äntligen har jag fått tid att provligga hammocken också men jag får hoppas att det inte blev enda gången nu i sommar. De närmsta tre veckorna kommer så vet jag ju vart tiden kommer att läggas. 


Fotot är från kvällens sista rastningsrunda en underbar varm sommarkväll med en sagolik solnedgång.   
 


Presentation

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards